Voor Daniel Mahony, de oprichter van The Groomed Man Co. ontstond zijn merk eigenlijk tijdens een vakantie door de VS. Met zijn pas gekweekte baard, kwam Daniel in aanraking met biologische kruidenextracten die veel problemen met ingegroeide haren oploste, waaronder jeuk, droogheid en roodheid.
Thuis in Melbourne, Australië, realiseerde hij zich dat er een tekort was aan lokaal geproduceerde verzorgingsproducten voor mannen met een baard en probeerde het gat op te vullen met zijn nieuw opgedane kennis van biologische etherische oliën.
Daniel's assortiment van pure en botanische baardoliën begon als een hobby, maar kwam in een stroomversnelling toen de bebaarde bevolking van Melbourne het omarmde. In de winter van 2014 werd The Groomed Man Co. officieel gelanceerd in Australië en even later de rest van de wereld. Gebaseerd op de overtuiging dat elke man zich goed moet voelen over de producten die ze gebruikt, zijn de baardoliën van The Groomed Man Co. de enige in Australië die botanische oliën in hun puurste vorm gebruikt.
De product stijlen Morning Wood, Man Mint, Cloves Off en Mangrove Citrus worden lokaal geproduceerd in Melbourne. De producten zijn goedgekeurd door de International Fragrance Association op kwaliteit en veiligheid. Het assortiment bevat basisoliën, zoals arganolie, jojoba-olie en zoete amandelolie, en biedt een lange houdbaarheid, geen verlies van geur en therapeutische voordelen om de algehele gezondheid en het uiterlijk van baarden en huid te helpen verbeteren.
Het merk heeft een serie premium producten gecreëerd met een unieke klantervaring, slimme ontwerpen gecombineerd met een prettige dosis humor. TheGroomedManCo. is 100% Australisch en schenkt 5% van de totale winst aan lokale goede doelen.
Geen resultaten gevonden